čtvrtek 30. srpna 2012

Krutovýchyt proti smradu

Koloušci, Žanet je zpět. Dneska to bylo dost těžký ráno a málem jsem to ani neustála na nohách do odpoledne. To víte, ta BLESKová sláva, tak jsem tam pár drinků poslala. Na závěr šel můj zázračněj Wake & Bake Koktejl a jsem nadupaná jak mastodont :)

Mám tu pro vás druhou super vychytávku, která se mi bude hodit zrovna teď, protože dědek jak se rozkalí, tak začne bánit jak Etna v dobách svý největší slávy.



Tady máte malý soupis co potřebujete:

4 šálky
ocet
mokrej ručník

Ocet putuje do hrníčků, který rozmístíte do rohů místnosti, která zažila párty strašnou, pak tam máme pauzičku na.... a pak rozbalíme ručníkovou spartakiádu jak na koncertě Paul Van Dyka. No a teď už jen sehnat policejního psa, co by vám pogratuloval. A smrad je vynulován jako nuda na mý áftrošce.

Žádné komentáře:

Okomentovat