pátek 7. září 2012

Chystám se do Meccy, dědek usnul v rychlíku Šohaj

Milánkové! Rozpinkávám se ve vaně mochítkama na dnešní Opening Party s Arno Costem v Mecce a kolem jedenáctý mě tam máte v plné síle! Zvolila jsem slavnostní oděv a dokonce jsem mu i dala jméno Veselá žena. Kdo mě dokáže přehlídnout, měl by si urychleně dát můj super koktejl proti kocábce.



Horší už je to s účastí dědka. Ráno Pepa a.k.a. DJ Random vyjel z Vídně, kde s naším rodinným přítelem, DJ Gerontopuchem, makali na nejnovějších deep housových peckách, ale cestou vlakem do Prahy dal stopku v Mikulově na jeho oblíbený drink, burčák s vodkou, a pak v rychlíku Šohaj zákonitě vytuhnul. Všimli si ho až polští výpravčí ve Varšavě, no a on jak byl rozespalej, tak si myslel, že nás okupujou Poláci. Vzal kramle a od tý doby ho nikdo neviděl. No, prostě velkej mistr. Buď se najde, nebo ne. To už je buřt. Já jdu do Meccy, žádný truchlení. Dědků bylo, je a bude. Pac a pusu, Žanetka

Žádné komentáře:

Okomentovat